CORETAN TERBARU NADH

Nur Kasih|Penulisan kita di dunia maya

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Lagi Nur Kasih. Akan ditengok petang ni. Ada yang salah faham pulak tadi. Itulah kadang-kadang kita tulis ingat orang faham penulisan kita. Tapi ada juga orang tak mentafsirkan sama macam kita.

Blogging ni adalah satu seni bak kata Ustazah. Aku sokong. Sebab ni adalah media yang memberi pelbagai info walaupun tersirat. Kita nampak merepek tapi ada benda yang kita sampaikan melalui setiap entry.

Kalau korang fahami setiap ayat pasti korang takkan kata satu entry tu merapu. Melainkan dia memang nak merapu. Macam kita tulis pasal bestfriend kita. Bagai nak rak cerita. Tayang gambar happy. Penulisan happy. Kita yang baca turut happy kan?

Tapi nampak tak isi tersirat dalam penulisan dia? Aku nampak. Dia nak tunjuk betapa indahnya kalau ada bestfriend. Betapa bagusnya kawan macam ni. Yang penting nak kita sedar yang kita di dunia bukan sorang je. 

Itu pendapat akulah. Terpulang kepada korang nak tafsirkan macam mana. Macam sifu ni pun. Selalu taip entry ringkas tapi tetap ada moral values di hujung kata. Sebab tu blog dia ramai pembaca=)

1 comment:

cik heroin said...

biar smple tp ada mkna kan.. tp sy xreti smple T.Y

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers