CORETAN TERBARU NADH

Virus Tag - Ajak Kawin

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Kena tag. Siapakah yang mengetag aku? Aku pun tak pernah jengah blog dia ni. Klik sini tengok si gadis yang mengetag aku. Terima kasih tag. Siapa mangsa tag aku? Nantikan=P. Mesti diorang dapat agak.


Nak kahwin dengan siapa?

Lelaki yang tulen. I tak nak separa. Takut kena tinggal. Agamanya Islam dan cara hidup juga berteraskan Islam. 

Kahwin dengan orang dari negeri mana?

Ni tak boleh cerita. Tengoklah dapat kad kahwin nanti. Sebab jodoh bukan di tangan aku. Hope dapat orang perak. Haha gedik!

Kenapa?

Sebab orang tu orang peraklah=P


Kalau sebaliknya?

Err tak suka negeri kelantan. Kenapa? Aku tengok mamat kelantan yang ada kat kelantan super annoying. Kalau dia pindah dari kelantan aku akan fikirkan. Jangan kata aku lupa diri. Aku asal kelantan jugak. 

Dah ada calon kee?

Calonkan diri sendiri boleh? Haha tu orang perak tu. Calon dari ibu pun ada. Calon ramai Tak kuasa nak pilih=P


Hantaran kahwin?

Tak nak hantaran. Melompat para lelaki melihat statement aku. Aku nak mas kahwin je. Masa akad nikah sebut 
kan. Tak banyak 15000 je=P

Masa untuk mengetag. 

1 comment:

Invisible Me said...

pakej.
hantaran skali dgn mas kawin.

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers