CORETAN TERBARU NADH

Ham Tum Hara Sanam

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Layan hindustan sabtu ni. Seronok. Tengah tunggu B4U channel pulak. Boleh mengisi masa menonton cerita hindustan. Cerita ni lama dah. Aku lebih suka cerita lama. Banyak menyentuh jiwa. Cerita sekarang more to sex.

Malu aku. Dulu hindustan cium mulut pun tak. Ni lebih dari itu. Siap tunjuk adegan tu lagi. Tapi komen orang ramai. Amatur. Nak tunjuk adegan begitu kena belajar dari orang putih. Nampak sangat tipunya.

Oh ya cerita Ham Tumhara Sanam ni mengisahkan dua kawan baik. Suraj dan Radha. Lepas Radha kahwin dengan Gopal mereka still macam dulu. Tu yang Gopal jeles tu. Bagi aku Gopal yang salah. Tak kenal isterinya betul-betul.

Perempuan tu patut jaga jugak batasnya. Erm apapun banyak kali layan pun still nak tengo. Sebab ada Shah Rukh Khan. Seronok pulak layan hindustan. TV3 tak layan sangat. Sebab cerita tu tak diikuti dari awal. Lagipun cerita baru jugak kan?

Setiap orang ada minat masing-masing. Terpulang kepada kita. Jangan minat tengok adegan seks sudah=P

2 comments:

Anna Boleyn said...

1st time dtg sini..jln2 blog kte blk jom. :)

mas saari said...

akak mmg suka cerita hindustan terutamanya yang SRK berlakon!

semua CD filem dia akak ada..hehehe

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers