CORETAN TERBARU NADH

Tipah tertipu bang!

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Berdasarkan entry tadi. Yang mana? Yang sebelum ni.  Carilah sendiri. Haha aku sebenarnya saja buat entry tu. Bukan mak mertua aku. Aku kahwin pun belum lagi. Mak mertua kakak aku.

Pagi tadi kakak aku call suruh siap sedia. Mak mertua dia nak melawat. Siap bawak bekalan makanan lagi. Aku pelik. Apasal nak lawat aku pulak? Mula aku tak percaya. Banyak kali jugak aku tanya.

Tu cuak gila tadi. Siap tanya mak aku apa nak buat dengan mak mertua tu. Aku pun beria ikut cakap dia. Siap bergosip. Aku ajak member temankan. Kakak aku call kata mak cik tu dah sampai. Berpanas kat luar tunggu. Aku apalagi laju je naik kereta ke pak guard. Tak lah jauh mana. 

Sekali? Yeah tipah tertipu bang! Tak ada mak mertua pun. Gila! Gila dasyat aku cuak tadi. Sengal punya kakak. Moral cerita ni jangan mudah percaya seseorang even family sekalipun. Penipu. Geram sampai sekarang! Haha

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers