CORETAN TERBARU NADH

River Cruise Melaka

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
pinjam pokcik gugel

Ni aku nak iklankan pasal Melaka. Baru balik tadi. Penat. Sangat romantik suasana waktu malam. Korang kena try. Tapi pergi dengan suami atau isteri memang mantop. Aku pergi dengan pasangan bahagia. Jadi taklah best sangat. Tapi serius waktu malam memang best. Lampu banyak. Cantik sangat. Memang kredit khas untuk menteri besar Melaka. Tahniah!


Memang sangat cantik viewnya. Tak sangka Melaka cantik rupanya. Selama 4 tahun aku kat sini aku tak sedar pun banyak benda yang unik. Bagi aku sungai ni kotor. Busuk. Tapi sekarang. Sila tepuk tangan. Memang jadi tumpuan. Tak putus-putus orang naik.

Kelemahannya agak lama kita kat sungai. Sebab dia nak patah balik tempat asal tadi. Aku suggestkan supaya lajukan bot bila waktu balik. Jadi taklah orang bosan. Lebih-lebih lagi aku yang sunyi tanpa kawan ni kan. Gila time naik memang teringin nak bersuami. Haha macam-macamlah. Tapi memang berbaloi naik waktu malam. Pemandangan cantik sangat. Thank you Allah=)

2 comments:

cik heroin said...

dh lama xpegi Melaka, tingin nak naik. huuu

Solihin Zubir said...

har.. sy dh keliling dgh rivercruise ni.. mmg cantik waktu mlam.. ish! rindu!

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers