CORETAN TERBARU NADH

Aku dah kecewa

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Kepada pihak kaki novel sila buat cetakan ketiga untuk buku Aku yang kau tinggalkan. Gila MPH Melaka, Thai Kuang MP tak ada buku tu. Serius Popular pun tak ada. 

Aku tanya budak jaga kaunter, dia kata MPH Midvalley banyaklah. Nak cari kat KL senang sikit. Masalahnya bila nak pergi sana tu? Pergi gath pun tak tahulah jadi ke tak. Tak ada nak menjemput. Aku tertekan. Terbeli komik cinta pulak. Layannnn~~~

No comments:

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers