CORETAN TERBARU NADH

Sangat teruja semua sebab Nur kasih

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Dah tiga post pasal ni. Malas baca jangan klik. Haha aku dah reserve seat pun untuk Nur kasih. Kang full kecewa pulak. Nak pergi makan kenyang-kenyang then baru menonton. 

Kat Dataran Pahlawan. Siapa nak join? Aku pilih pukul 4. Senang terus balik lepas tengok. Wargh sangat teruja. Sekali lagi terima kasih Masz Mukhtar!!! 

Kalau pergi wayang eloklah dengan kawan perempuan ye. Boyefriend sangatlah tak digalakkan. Memang cerita cintan ni lagi ramai suka berasmaradana. Aku tahulah. Kenapa pelik? Selalu tempat gelap kan ada orang ketiga. Korang fikir apa jelah. Malas layan. 

PS:Mood jiwang melayang sampai nak kena lempang!

3 comments:

cik heroin said...

kita x tgok lagiiiiii wuwuwuuw


mimpi itu seperti main galah panjang

fRaMe+LenSeS said...

amboihh.. jelesh la tak ajak nadh.. hehe

Sunah Sakura said...

wahhhhhhhhhh....da tengok lah niii~~ tapi setuju dengan kata2 u tu dear..tentang gi tengok wayang dengan boyfriend or girlfriend, memang tak digalakkan...

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers