CORETAN TERBARU NADH

Terima kasih semua

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Terima kasih yang meninggalkan jejak. Aku cuba jawab satu persatu. Hehe macam artis pulak. Kelantan kat Kedai Menanti, Melor. Nenek sakit. Memang nak perhatian pun. Malam susah nak tidur. Makan dah tak berapa nak dah.

Soalan apa lagi tadi? Lupa. Oh ya terima kasih doakan mek aku. Huhu hari ni kelantan tak cuti. Jadi ramai pergi kerja dan sekolah. Pelik pulak rasanya. Hehe selalu hari ni masa beronggeng. Sejak sampai sini tak bukak buku pun. Padahal exam khamis ni. Sila nasihatkan aku. 

Er entry dulu penuh banyak. Masa tetiba sawan nak aktif blogging. Tu dah sampai 1002 ni. Wah tunggu follower lambat lagi. Err laptop pun tak bukak. Kemalasan melanda. Makan semua. Sayangi diri anda. Jangan makan banyak sangat. Cik Pulau tak sempat nak join bloglist si itik kuning tu. Grrr

2 comments:

fRaMe+LenSeS said...

Miss Ran, kalau nenek tau kamu nak exm, mesti dia tak suka cucu dia bermalas2an.. buka buku study na.. kita sama2 doakan nenek cepat pulih.. Nadh mendoakan kamu

Sunah Sakura said...

nak makan ni...

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers