CORETAN TERBARU NADH

Merayu

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Ku pujuk ku rayu kepadamu wahai blogger.com. Mana dia menghilang. Genap 3 hari tak dapat tengok dashboard. Macam tak ada life pulak. Bukak secara manual untuk tengok komen dan update.

Serius geram. Penat nak tunggu dia pulih seperti dulu. Aku dah macam kera sumbang. Tak tahu apa update terkini. Bukan hafal semua link kawan-kawan. Yang ingat adalah bukak. Yang tak ingat terus senyap gitu. Nak update pasal masakan pun malas.

Sebab gambar tak transfer. Nak update pasal cerpen bersiri pun tak semangat. Makan tidur semua tak kena. Wahai blogger, kembalilah normal. Aku merayu. Idea tak ada sebab otak tak berkembang. Kena tengok kawan-kawan update baru semangat. BLOGGERRRRRRRRRRRRRRRRR!

4 comments:

ibu qaleesya said...

macammana nk cakap ek.. susah la macam ni kalo tak nampak dashboard

zacky786 said...

huh tu la psl.. cian yer..

Sunah Sakura said...

hurm...tu lah, ce try google reader, boleh baca dari situ gak update..

Fahmi Jaafar said...

xpe la boleh rehat.. haha :)

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers