CORETAN TERBARU NADH

Review Pirates of The Caribbean 4 : On Stranger Tides

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Genre:Adventure/ ComedyRelease Date:May 20, 2011
Director:Rob Marshall
Script:Ted Elliott, Terry Rossio, Tim Powers
Producer:Jerry Bruckheimer
Distributor:Walt Disney Picture
sDuration:-2h20m
Budget:US$200 million

Hah terkejut ke aku buat review. Jangan tak tahu. Ada yang buat kejutan. Sekali belanja makan A&W dan belanja tiket tengok wayang. Memang mantap. Haha student RM6. Biasa punya RM11. Sila jadi student balik okey. Haha

Aku terkedu jugak tengok cerita ni. Sebabnya aku tak minat dan masanya panjang. 2JAM 20MINIT. Gila keras duduk tempat sejuk lama-lama. Bagi aku cerita ni not bad. Lawak jugak. Sebab aku jenis tak layan sangat. Jadi aku bagi 3.5/5 bintang.

Jangan sedih ye. Aku suka Jack Sparrow je. Haha best untuk yang minat. Tak rugi.

4 comments:

senyumSOYA said...

johny depp yang ensem.. kekasih hati..hehehhe..

suka dgn watak dia.. ala2 mabuk gitu..heheh

Unknown said...

nak tengok cerita ni. tapi xde kawan :(


http://eyfaaliasstory.blogspot.com/2011/05/seronoknya-kena-bahan.html

fRaMe+LenSeS said...

hohoo.. nak kena tgk ni.. :D

Cik Asma BLuppy said...

best nyer da tgk...
nk g tgk gak nih:)

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers