CORETAN TERBARU NADH

Sedih ke?

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Tak adalah. Mana ada sedih. Tetiba layan lagu jiwang pulak. Semua nak bergosip. Tengah memikirkan masa depan. Adik dah mula kumpul duit kahwin. Akaknya?

Aku tak tahu hala tuju aku ni. Macam masih tercari-cari apa yang aku nak dalam hidup. Kalau kahwin lepas kerja memang confirm kenduri jemput blogger punya. Tapi sekarang sesen pun tak ada. 

Malas fikir pasal kahwin. Couple itu haram. Tapi aku tak tahu. Jangan tanya aku apa-apa. Aku cuma nak masa. Mencari di mana aku yang dulu. Di mana aku yang tetap pendirian. Malu pada diri sendiri. Bila aku nak berubah?

1 comment:

aliarosli said...

ek? kenapa malu pulak?

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers