CORETAN TERBARU NADH

Rojak Mak Bee

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Sedap. Walaupun kacang menimbun. Pedas. Belacan. Akan makin banyak jerawat. Tapi tetap ini kegemaran. Hehe aku tengah santap rojak ni. Exam tadi susah. Tulah siapa suruh baca sikit-sikit. Susah ke tak keluar awal jugak.

Tapi tak seawal semalam dan kelmarin. Sedar tak sedar esok last paper. Yehuu makin dekat nak graduate. Dekat ke? Lama jugak tu. Tapi sebelum study update satu dua entry sambil makan rojak mak bee. Okey kot.

Rojak Mak Bee asal dari Kedah kan? Sebab tu orang pergi kedah borong banyak. Senang. Kat sini mahal sangat. Melaka RM6. KL RM4.50. Kat sana RM3 je kot. Semua nak untung. Yelah kos pengangkutan lagi kan.

Tapi tulah igauan para gadis di sini. Kawan-kawan sekelas makan rojak ni siap letak cili padi berbakul-bakul. Gila. Aku yang standart ni pun berair hidung jugak. Tapi tulah orang kata lain orang lain ragam. Tapi yang penting kita makan bacalah doa makan dan selepas. Bak kata si Ustazah tu. Amalkan okey=)

Oh ya nak baca cerpen terbaru aku kat sini=P

3 comments:

Sunah Mohammad said...

eheheh...ade jugak "si Ustazah" ye???

DeQdEq said...

sedap kan kuah rojak mak bee tu...mmg asal dr alor setar,kedah.....kat sini kalau borong byk boleh dpt rm2.50....tp tu dulu la...la ni xtau la boleh dpt berapa....

deqdeq mmg suka sgt kuah rojak mak bee ni...tp jgn tersilap beli yg ciplak tau...sbb ada yg guna nama rojak mak bee ni...

ahdaus said...

aahhh memang sedap kuah rojak mak bee tu...kat kl kalu borong banyak boleh dpt dlm rm3.50...ce gi dkt http://madeinkedah.blogspot.com

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers