CORETAN TERBARU NADH

Taman Mini Malaysia

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Wah seronok berjalan musim exam. Pasangan bahagia bawak. Aku ikut je. Selama duduk Melaka tak terniat pun nak jadi pelancong macam ni.

Apa yang best? Banyak rumah. Tak melawat semua sebab penat. Rumah paling scary rumah Sarawak dan Sabah. Sebab buluh kot dia punya lantai. I gayat u. Tangga rumah sabah memang membawa maut.

Ada suami bolehlah pimpin masa turun. Yang single macam aku terkedek-kedek turun sendiri. So sad. Wakaka serius penat berjalan. Naik rumah, main alat yang ada lepas tu keluar naik lagi rumah. Adalah 10 rumah kitorang jejak je.

Bagi orang tua mungkin mereka suka. Tapi yang tak bagusnya banyak rumah ditinggalkan. Tak ada yang jaga. Nak curi barang dalam tu pun boleh. Rumah Melaka dan Kelantan je ada yang jaga. Melaka siap ada pelamin you. Tapi tak ada partner pulak. Adalah hantarn bagai. Gambar?

Kat pasangan bahagia. Diorang paksa aku duduk konon ada orang datang meminang. Sengal je. Ingat aku andartu ke apa? Haha memang bengong. Dah lah hari ni aku nak keluar Melaka lagi. Mereka tamatkan percutian hari ni. So hala tuju? 

Rahsia. Malas cerita nanti ada orang skodeng. Wakaka

3 comments:

Unknown said...

ko [pon dah tak lame dah kan nak kawen..

faisal apardi said...

berapa ringgit nak masuk???rasanya dulu2 de penah masuk kot...masa time sekolah dulu

letak la gambar sekeping dua

yeah dah follow

Solihin Zubir said...

sy prnah blajar melaka dlu.. tp belum pernah prgi taman mini malaysia tu.. ruginya.. hehe..

tp kt KL tower ada jugak taman macam tu.. dia pggil cultural village.. ada mcm2 jenis rumah kt situ..

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers