CORETAN TERBARU NADH

Apa hal mak mertua datang ni?

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Gila cuak. Tak tahu nak borak apa. Pleaselah. Pelik nak datang. Aku dah lah ada program hari ni. Seriau. Kenapa kena datang melawat? Tertekan. Macam mana nak cakap dengan orang tua?

Sopan
Jawab bila perlu
Guna bahasa yang standart
Muka mesti suci
Malu-malu kucing
Salam jangan lupa
Maniskan muka. Senyum selalu
Dengar apa yang dia cakap
Hormatkan dia
Jangan main kata takpelah saya nak keluar makcik.

What happen elephant? Serius! Tak tahu motif orang tua melawat=(

5 comments:

qaseh tia said...

dia saje nk lawat anak dia la 2.. hehe

Halimatun Sa'adiah said...

kne take note neh...
wlpon xde mak mentua lg..

Solihin Zubir said...

knapa? mak mertua garang ke? hehehe...
kalau dpt buat mak mertua mcm mak sindri, kan besh.. =)

dhiera said...

saya pula encik boifren ajk dtg rumah jumpa family dia..grrrr

scya lollita said...

WAH WAH .
kne praktis dr muda ni ;D

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers