CORETAN TERBARU NADH

Kenapa lelaki suka perempuan begini?

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Perempuan begini. Maksud aku agak lincah, semangat, tak malu, ceria, semua orang dia nak berkenalan. Macam tulah. Happy go lucky.

Kadang aku rasa malu pun ada. Sebab perempuan tu macam agak tak malu bagi aku. Tapi pada pandangan kaum lelaki mungkin tak sama. Mereka suka kot perempuan yang begitu.

Aku bukan macam tu. Jadi aku tertanya-tanya. Kenapa selalu aku tengok lelaki akan tertarik dulu pada perempuan yang aku kata tu. Tertarik sebagai apa-apa je. Kawan, adik, makwe. Isteri aku tak tahu pulak sebab tak ada pulak dengar pasal kahwin.

Ada lelaki boleh jawabkan tak kenapa? Bagi aku perempuan macam tu terlebih yakin. Terlalu menonjol dan aku rasa tak perlu semua tu. Bagi korang?

1 comment:

ariff al-baqi said...

"perempuan" itu ada merujuk kepada orang yang khusus ke ? haha

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers