CORETAN TERBARU NADH

Segmen Kayif : Terima Kasih

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
klik k
Tajuknya pun dah beri makna yang mendalam. Kenapa manusia sukar melafazkan kalimah ini? Aku bukan sempurna. Namun aku mahukan kata-kata ini supaya dapat memberi penghargaan kepada yang sedang membaca dengan kata yang mudah tapi makna yang mendalam. TERIMA KASIH.

Pertamanya aku nak ucapkan terima kasih kat ibu ayah tanpa mereka aku tak bisa menaip selaju ini. Terima kasih sangat kerana aku diberi kesempatan untuk mengenali mereka di dalam dunia blog khususnya.

Tanpa blog ini takkan adanya blog http://gula-gulapelangi.blogspot.com/. Dia mengenalkan aku tentang apa itu blog=)

Blog ni mula-mula follow aku. Mungkin kami masih baru dalam dunia blog. Masih jiwa muda. Berblog semata terikut kawan-kawan=P

Terima kasih kepada http://www.tiffinbiru.com/
Kenapa? Sebab blog dia memberikan aku pelbagai idea untuk memasak. Aku kenal blog ni pun sebelum aku buat blog. Lama dah. Setahun kot. Terima kasih sifu! Sebab mengenalkan blog yang seterusnya.

Terima kasih kepada http://www.benashaari.com/
Tuan empunya blog ni banyak sangat membantu aku. Tak langsung mahupun secara langsung. Sebab entry dia buat aku terfikir. Sebab segmen dia aku kenal ramai blogger. Sebab dialah aku join gath. Sebab dia jugaklah aku buat entry. Sebab dia juga aku berpeluang buat VLOG. Terima kasih sifu!

Terima kasih kepada http://www.sunahsukasakura.com/
Kenapa? Sebab dia paling baik kot. Bukan sebab dia selalu buat aku dihargai. Menerusi komen-komen yang bernas membuatkan aku terus menulis hingga kini. Terima kasih Sunah! Ustazah yang hebat. Admire you.

Terima kasih kepada http://www.adybudika.com/
Kalau bukan kerana Sunah takkan aku kenal seorang jejaka ini. Dialah yang memotivasikan aku supaya terus berkarya. Sebab komen dia sungguh jujur. Sampai aku bertekad untuk buat sesuatu perubahan. Hanya kerana dia. Terima kasih atas pujian tu Ady.

Budak kecik ni walaupun aku baru kenal tapi rasa rapat sangat. Mungkin dia pernah buat entry pasal aku. Dialah pengomen tegar selepas Sunah. Walaupun kekadang geram tapi simpan je. Dah anggap adik pun=P

Kalau bukan sebab dia aku takkan datang gath. Seronok dapat kenal ramai blogger. Dia sangat ceria. Thank you. Sangat seronok keluar dengan dia.

Tasha. Kenal lama tapi tak sua muka. Akhirnya kami bersua. Sekali buat VLOG pun bersama. Thanks tasha. Memang macam-macam aku belajar dalam dunia blog. Bukan hanya cara mengaut keuntungan. Tapi nilai persahabatan.

Dan semua sekali yang baca blog ni, yang follow blog ni, yang mengikuti perkembangan blog ni, yang selalu mengomen di blog ni. Terima kasih tanpa anda, blog ni umpama perhiasan yang tersorok di balik kain hitam. Terima kasih!

3 comments:

aliarosli said...

hhahahhaa, baru pasan pengomen kedua banyak lepas kak sunah

ek? nape pulak geram? tak bersalah ponnnnnnnnnn

sob sob, nangis la

hahhaha, terima kasih gak

mcm ni lah said...

terima kasih sbb approve komen aku ni,. keh keh keh

fRaMe+LenSeS said...

:D all the best.

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers