CORETAN TERBARU NADH

AKU KATA TAK NAK , TAK NAK LAA !

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
rokok
klik sini untuk join
Entry tak nak merokok banyak dah aku post. Klik sini untuk entry benci perokok. Klik sini untuk tips berhenti merokok. Klik sini untuk baca kenapa aku tak suka pada rokok, perokok, bau rokok, asap rokok dan sebagainya. Serius benci merokok. Katakan tak nak pada rokok, asap rokok, perokok!


Tolonglah tampar muka masing-masing dan berhenti merokok! Rokok membahayakan kesihatan anda dan orang sekeliling. Saya benci rokok, perokok, asap rokok, bahan rokok, bau asap rokok, sampah puntung rokok

13 comments:

zacky786 said...

katakan tak nak ..!!

Honey Barney said...

betol tu~!
saya pon menci perokok :)

aida4eva said...

tak suka perokok jugak..

dok sedut-sedut pastu hembus apa dapat pun tak taw. haih.

Haris Kaito said...

dari blog abg ben...
jom singgah blog sy...
follow lebih baik...he3...

JOM TERJAH SINI!!

Eera Shera said...

salam.singgah dr blog ben. benci perokok kan..nak2 pulak yg selamba je merokok kt tempat awam

fyna ahmad said...

singgah dr belog abg ben.




jom singgah n follow belog fyna.
;)

Golden Rose said...

i hate smokers...busukkk...

http://thegoldenrosereturn.blogspot.com/

aque said...

hahhaha tasuke perokok.. tapi x ley benci sbb mydad pon layan juge tembakau tu.. huhuhu

solomolo said...

merokok tak nampak cool...

Unknown said...

ada orang kata hisap rokok ni cool pelikkan

RamRamCute said...

salam singgah dan follow...

http://bla-bla-blub-blub.blogspot.com

Efa Nur said...

tak nak rokok..!! :D

Jemput.Singgah.sini:)

Student uniSZA said...

x suke dan benci bau asap rokok !
terhidu asap jep bikin senget gua pnye lubang idung . adessshh ! huhu

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers