CORETAN TERBARU NADH

Membilang waktu

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Selalu membilang waktu. Perasaan ni sama je. Orang kata penantian satu penyeksaan tapi penyeksaan itu yang kita terkejarkan. Sebab kita yang pilihkan. Cuba kita jadikan penantian kita indah. Pasti tak terseksa.

Aku pun dalam mood penantian. Penantian untuk sesuatu yang pasti. Aku tahu korang juga sedang menanti. Jadi murahkan senyuman kurangkan gula dalam darah. Jangan nak menyirap je masa menanti okey. Penantian aku satu keseronokan.

Itu sudah pasti. Biarkan aku menantimu, sampai bila pun aku akan tetap membilang waktu. Sama seperti kamu.

Mood: Study! Esok exam pagi lepas tu?

M.E.R.D.E.K.A Apa itu kawan itulah merdeka, siapa merdeka kawan-kawan, Iffah Afeefah tuan blog ini, mari-mari semua jeles, Iffah sudah merdeka kini!(Ce korang buat cheers macam cerita PAPADOM)

1 comment:

Sunah Sakura said...

hahahahahha! ni da nak join cheers sangat lah ni...adoiiii! tadi ingatkan pantun ape, rupanya cheers eks~

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers