CORETAN TERBARU NADH

Tuhan ambil aku cepat!

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Apa perasaan korang bila ada dialog sebegini? Sedih. Tapi tak tahulah sebab mungkin orang tu nyanyuk. Tak sedar apa yang dia bicarakan. Tapi aku yang dengar tersentuh hati.

Kita rasa ada baiknya Allah ambil nyawa dengan satu sebab bukan kita dah putus asa dengan dunia tapi kita dah lama terseksa dengan sakit yang kita tanggung. Kita yang memandang rasa sedih apatah lagi yang sakit. Lama dah terlantar tapi nyawa tak diambil juga. Kenapa? Panjang umur kan. Tapi sedih pulak. Kesian lama-lama tanggung derita.

Mungkin ada percaturan hebat dari Illahi untuknya. Semoga sakit yang ditanggung mampu menghapus dosa-dosa kecil yang lampau. Sedih! 

2 comments:

Sunah Mohammad said...

sebab tu disarankan baca Yassin untuk orang yang sakit...supaya dipermudahkan Allah untuk segera sembuh atau dipermudahkan Allah urusan nyawanya diambil semula...:)

cik pulau said...

kadang2 orang yg putus asa pun suka cakap cmtu,.
putus asa mungkin..
tapi mungkin diorang tak tahu,..
tu sume keje Allah...

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers