CORETAN TERBARU NADH

Follower bertambah normal ke?

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Normal je kan. Bagi yang popular. Tapi mendadak naik. Tak banyak. Aku rasa semua sebab segmen bro ben hari tu. Bukan malas nak join cuma tak ada masa. Selama 3 minggu korang akan nampak aku je online.

Jangan jeles. Aku sudah merdeka. Apalagi. Nak berjimba kat mana ye? Esok terbang ke Kajang. Konon terbang. Haha cuti bermula. Sesiapa nak ajak aku dating silakan.=P Kalau berani cubalah. Hoho nak keluar pergi majlis rasmi pulak.

Sesiapa area Melaka marilah meriahkan Majlis tu=P

Cuti memang seronok tapi berhati di jalan. Kita kena ingat orang tersayang.

3 comments:

fRaMe+LenSeS said...

wahhh.. tahniah2.. :D

Sunah Sakura said...

majlis pe?

Dhea Ahmad said...

yes, same with me...memang tak sempat nak join segmen abg ben...masa kureng...huhuhuhu

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers