CORETAN TERBARU NADH

Woi siapa tak mandi ni?

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Er ada ke orang nak jerit macam tu kat budak wangi seperti aku. Eh aku tak mandi pagi tadi. Pergi exam tak mandi? Haha sengal udang betul. Tak tahu kenapa. Aku siap nak pergi mandi sekali member aku suruh cepat siap. Rupanya dah pukul 2. Cis!

Exam start pukul 2.30 petang. Jadi aku menyembur pelbagai wangian agar tak ketara bau. Ada ke bau? Tak ada. Kalau tak mesti ada yang jerit siapa busuk tak mandi. Selamat aku dah cuci muka dan gosok gigi. Semua pasal bloglah ni. Aku update sambil study. Layan lagu. Sampai tak sedar diriku tak mandi. 

Jangan biarkan diri anda dimalukan dengan bau badan ye. Setakat ni aku gembira walaupun tak mandi. Tak ada orang panggil aku busuk kecuali dia ni. Kalau tak percaya terjah blog dia, ada kat bloglist dia tu. Setakat ni dia je tahu aku tak mandi.

3 comments:

EYFAalias said...

Hahahaha. Eeeee. busuk la tak mandi. ahhaa. mesti habis perfume satu botol nak kasi wangi punya pasal kan? :p


FOLLOW SINI :)

tiqa b.a.h. said...

sorry yea. tiqa suda tag kamu.

http://celoteh-sana-sini.blogspot.com/2011/05/contest-blog-saya-comel.html

thanks

fRaMe+LenSeS said...

hihihi... lawak la kamu ni.. :P

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers