CORETAN TERBARU NADH

Pertama kali

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Wah sudah sehari bertugas.

Situasi:
"Assalamualaikum cikgu,"

"Waalaikumsalam," Cikgu lekas menuju kereta.

Nampak sangat nak balik awal.

Situasi:
"Cikgu, rumah sukan yang mana?" Anak murid.

"Entah. Masuk je rumah mana-mana," 

Nampak sangat malas layan murid-murid.

Situasi:
"Ni cikgu Prasekolah," Guru besar memperkenalkan.

"Alaaaaaaa..." Murid-murid di perhimpunan.

Nampak sangat aku dengan kawan aku best. Haha


Kesimpulan, jumaat ni cuti. Apa plan? Awal lagi dah ada sukan tahunan sekolah. Busy-busy. Petang ni ada koko lagi.

Ps: Borang ada kat rumah ibu ayah. Sesiapa nak silalah datang=P

5 comments:

Sunah Sakura said...

ahahaha...awat cikgu ni cam pelik ajeee..

shahjiehan said...

borang apa tuhhhhhh? heeee

Hans Hanis said...

pra sekolah kiranya budak2 kecil la ekk
hehehe
best2

Cabaran Dan Dugaan Untuk Menonton Filem Transformers: Dark Of The Moon

K said...

cikgu hot la ni??

p/s : alamat rumah?? haha XD

Cik Pulau said...

bagusnya cikgu ni..haha

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers