CORETAN TERBARU NADH

Agak kalau aku senyum dapat tak?

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Ingat senyuman kau menawan sangat? Semua benda kena usaha yang oi. Merujuk kepada diri sendiri. Kalau masa tahun 2010 tak silap aku bulan 6 ke 7 follower masih top 5. Sekarang hampir setahun barulah tambah dua sifar kat belakang.

Banyak lagi aku kena buat. Serius banyak. Penat nak cari pembaca setia. Yang ada kekadang datang kekadang pergi. Ya aku tahu blog tak best. Mana orang nak masuk kan? Jadi follower aku yang ada 500 ni sebenarnya pembaca atau penambah seri di blog je eh? Aku sampai tak ingat korang follow aku sebab? Adalah. Sila komen kalau anda tak nak diusir. Wakaka macam hebat sangat. 

Ada banyak pun lagi aku suka. Yang penting niat. Aku memang niat nak popular dulu. Dulu. Sekarang aku nak pembaca setia je. Duit? Tak pernah cash out pun. Jadi duit bukan keutamaan sekarang=P
 Post by,
Miss Ran 

6 comments:

Tasha said...

wah......I sill remember masa pertama kali follow MR.... rasanya masa tu follower mis ran dalam berpa puluh jer kot. and sekarang dah mantap dah.... tahniah yer..... jeles gak ni sebenarnya...apakah rahsia MR sebenarnya?

Tasha said...

silap..... masa tu i follower ke 142 kalau tak silap. dah ingat2 lupa..... MR naik dengan drastik sekali.

Unknown said...

kongsilah tips mcmna nak dpt fllwer yg setia dtg blog kita...

padlie said...

Blog ni antara yg mudah sy ingat.. Sebab tuan dia guna nama Ran... Selalu jumpa Shinichi je..

Nurdiyana Yaccob said...

tahniah miss ran...moga terus sukses...

Mutiara Bernilai said...

^____^

folower ramai2 pun buat pe..
yg penting loyal fren..loyal reader..

just kenkadang ade org lbey slesa nak jd silent reader, xmo komen2..

:)

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers