CORETAN TERBARU NADH

Tegurlah aku jika aku tersilap

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Tegurlah aku wahai sahabat
jangan kau biar aku terkapai
dampingkan dirimu denganku
aku masih perlu semangatmu
tunjukki aku jalan yang ada
supaya terang jalanku
cerah di hari mendatang
moga aku tak terleka
lupa tentang matlamat diri
sakit cuma seketika
lupa tak selamanya
harap kamu ada bersama
semoga aku tak lupa
yang aku ada sahabat
yang telus sepertimu
terima kasih buatmu
kaulah sahabatku

 Post by,
Miss Ran 

3 comments:

Rina AVAIL a.k.a cik betty said...

sukar nak mencari sahabat yg sebenar..yg mahu menegur kalau kita silap yg mahu menangis bersama..yg ramai tertawa bersama..

Cik Pulau said...

cik pulau sayang sahabat cik pulau...
^^,

Mutiara Bernilai said...

baru kenal kamu..
tu pon mlalui blog..

tp,harap2 dpt jd kwn neh..

syg slalu!~

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers