CORETAN TERBARU NADH

Ingat mati

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Ingat mati ingat sakit, ingatlah saat kau sulit, ingat-ingat hidup cuma satu kali. Berapa dosa ku buat berapa kali maksiat? Ingat sahabat ingatlah akhirat. 

Apa korang pernah dengar? Memang aku tahu. Tapi aku nak ingatkan korang tentang bait lirik lagu ni. Ingat! Berapa banyak kali dia kata ingat? Dia sedang mengingatkan kita semua wahai sahabat. Ingatlah kita ajal maut di tangan ALLAH yang maha kuasa.

Tanda-tanda kiamat dah makin banyak. Kenapa mata hati kita tak nampak? Atau pura-pura tak nampak? Ingatlah hidup sekali bukan untuk enjoy. Untuk beribadat. Ampunkan dosa aku hari ni dan semalam kerna aku tak tahu akan adakah secebis nafas untuk aku kemudian hari.

Ingat! Mati itu pasti. Ingat mati. Ajal maut di tangan Allah. Bertaubatlah. Semoga roh kita semua tenang di alam lain semasa kita tidur nanti. Masih banyak perkara yang aku belum laksanakan=(
 Post by,
Miss Ran 

No comments:

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers