CORETAN TERBARU NADH

Masih menanti

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Buat 3 penganjur contest, GA, dan topup. Mana aku punya hadiah weh? Aku nak topup ni. Kata nak bagi. Aku gerammmmmmmmmmmm!!!

Jangan sampai aku gegarkan rumah korang. Macam aku tahu. Tula korang kalau tak boleh tunaikan jangan buat segala macam ni. Tak berbaloi aku tunggu bagai nak rak. Tapi hampeh. Kang aku panggil usop suruh bako baru tahu.

 Post by,
Miss Ran 

6 comments:

Masz Mukhtar said...

ha. kantoi mengharap. dah cakap jgn mengharap. haishh..

kate pening. nak tido. pergi tido selepas maghrib

cik pulau said...

errrkkk..
nape ni??? cik pulau tak terlibat kan???
kan??
kan??
lalala~

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

tiba2 je teringat pernah menang sesuatu.tp tak pernah pun sampai hadiahnya.dah 2-3 kali kirim alamat pd dia..tp dia tak pos pun.hihi.tak pe lah.

aDisH.sHidA said...

sedang tunggu jugak...tp x sampai2..diam je..

aliarosli said...

opppsssssss

kite punye contest pon belom tutup lagi

tapi dah taw pemenang macam mane tue??

hahhahhah, tutup jelah kan?? takde sape join dah

emmmmmmmmmmmmmmmmm, sabo ek

hahahhahhaha

Sunah Mohammad said...

erk..tak pernah menang contest kecuali contest header dulu...tu pun hadiah da sampai umah da...huhu

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers