CORETAN TERBARU NADH

BEN ASHAARI MMG GILA LA KOT

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Santai Bersama BEN ASHAARI
klik
Segmen lagi. Yelah semalam tak sempat join. Menangis bawah dapur. Okey itu tipu. Serius makin lemau bila nak join segmen. Mana taknya kerja bertimbun tak mampu aku terangkan. Tapi tetap nak join jugak tu.

Kenapa aku nak join? Aku nak orang kritik blog aku ni. Hari tu ada orang kata comot macam cat tumpah. Aku tukarlah jadi polka dot. Eh tak marah pun. Setiap teguran aku ambil. Jangan nangis jangan nak pergi bunuh diri pulak. Yang dosanya korang. Hehe

Kedua sebab aku nak menyibuk kat entry bro ben. Yelah dialah yang kata perempuan pelik. Memang nak kena ni. Handsome kan subjektif. Sekarang tengok musim korea tu pasal ramai bebudak cerita korea je. Termasuk adik aku. Haish tak habis-habis JYJ. Erk kami tak layan superjunior.

Hah dah tu aku nak membanyakkan peserta. Yalah tengok orang bersaing. Tak nak kalah. Haha aku nak jugak. Blog ni perlu dikondem supaya orang yang menulis ni sedar diri. Asyik syok sendiri je. Bajet orang baca kan? Apalagi yang aku merepek. Cepat hantar!

 Post by,
Miss Ran 

1 comment:

wanie misa amane said...

Salam, saya dari segmen abg ben. Hihihi. Sama² memeriahkan segmen abg ben yeaa ~

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers