CORETAN TERBARU NADH

Nak komen tapi tak dapat

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Selalu rasa macam ni? Aku bukan marah. Cuma berminat nak komen tapi malas ah. Lambat. Dahla tak pop up. Jadi aku terpaksa batalkan niat. Bukan tak tunggu. Tunggu 10 minit lagi. Mereka-mereka yang aku tak komen tu fahamlah ya.

Aku nak jadi silent reader lepas ni. Terjah blog yang ada. Boleh? Tak suka silent reader? Habis aku nak jadi apa? Ce citer? Layan kak limah lagi best dari dalam botol=P
 Post by,
Miss Ran 

No comments:

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers