CORETAN TERBARU NADH

Berasmaradana di sungai

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Erk bila baca satu entry pasal sungai membuatkan aku teringat yang aku memang teringin gila nak mandi sungai. Lama dah tak pergi. 1 TAHUN kot. Mak tak kasi. Uwa. Dia kata kencing tikus. Werk tapi ada dia kata tempat macam tu kan hutan. Akak aku sorang tu memang lemah sikit bab ni. Kat rumah pun boleh kena, takkan kat luar tak boleh?

Dengan famili sejak 3 tahun rasanya tak pergi. Dengan kekawan adalah tahun lepas pergi gunung ledang. Sambung cerita ikut tajuk. Kawan aku pergi KL. Ada sungai ke kat KL tu? Aku tak ingat sungai apa. Ala kat Kuala Kubu Baru kot. Diorang mandi manda. Sekali nampak dua binatang. Erk binatang ke? Kejam binatang yang dipersalahkan.

Entahlah jadi aku pelik sikap manusia. Boleh pulak melakukan hubungan intim. Aku highligt lagi sekali INTIM. Korang fahamkan maksud inti tu? Perempuan katanya masih berbaju. Lelaki tak pakai baju tapi seluar memang londeh. Buat dalam air. Dosa perlakuan sumbang. Dahlah tempat rekreasi. Dalam air pulak tu. Nauzubillah. Kawanaku cerita mengikut yang dia lihat. Tak tahu salah info, salahlah aku.

Tak ada tempat lain nak buat? Kenapa tak ada moral? Tak ada iman langsung? Tak ada malu langsung? Islam katanya. Gaya muka budak hingusan melayu. Aku pelik. Ada juga manusia yang bertuhankan nafsu. Boleh pulak beromen. Senang cerita. Tak pasal blog ni berlucah pulak.

Semua ni buat sebab nafsu. Bila dapat anak terhegeh nak buang. Malu kat orang. Habis buat depan orang tak malu pulak? Aku hairan. Kalau aku memang tak nak mandi situ. Sudah tercemar!

 Post by,
Miss Ran 

9 comments:

Halimatun Sa'adiah said...

lg terok dr kencing tikus...
wabak zina neh...

cik pulau said...

ehhh.. itu macam punya orang pun ada ka??
cett.. tak tahu dosa pahala...
tobat la cepat2..

baru sempat singgah sini...
soryy.. busy sikit la arini.. ^^,

zakura said...

dosa dan pahala cuma kita yang nak pilih,nak mana satu..

syurga dan neraka,yang mana satu nak??ermm
follow sni^^

Solihin Zubir said...

err.. sungai congkak kot.. heheh..

pnah gak terskodeng org wat maksiat kt sungai..

kitorg baling batu.. haha..

Mutiara Bernilai said...

moga kita semua terpelihara dr godaan syaitan yg terkutuk..

moga2 iman senipisnya ini sedikit sbyak mampu menjadi perisai buat kita..

ah,
kadang bukan salah syaitan.
tp salah kita yg meletakkan nafsu di tempat pertama.

nurcinta said...

budak skarang.. maju sangat bab tu la.. terpengaruh dek websait2 porno bagai.. tiru aksi kot.. bikin malu bangsa..

Bro Framestone said...

xpayah masuk air pun boleh buat...

adeh.. banyak terpengaruh la ini orang... try la kat sungai klang.. sure xde orang nmpak n xterasa pencemarannya

Mimis said...

org skrg.. kt maane2 pun diorang sanggup buat...

MiZ Rayy said...

apa kejadah la mnusia skrg.. donia.. doniaa...

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers