CORETAN TERBARU NADH

Membeli belah kegemaran kami

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Kami tu siapa? Kaum hawalah. Aku keluar breakfast tadi. Kat kedai mak minah. Siapa tahu? Haha lepas tu pusing pergi tesco. Beli barang sikit. Nak beli hadiah member pengedar herbalife tu tuptup terbeli untuk diri sendiri. Haha

Shawl manik. Aku tak ada lagi shawl coklat. Jadi belilah. Tapi fikir-fikir tak tahu nak pakai bila. Haha suka sangat membeli belah. Lupa minta kurang tadi. Yelah dah bungkus baru tanya harga. Macam kaya. Kesimpulan jangan bawa duit banyak. Haha bankrup mak. 

Macam mana nak kikis eh? Tak laratlah asyik shopping je =p. Ayat mintak penampar je kan?
 Post by,
Miss Ran 

2 comments:

Sunah Sakura said...

hurm...macam mana ek? macam mana nak lempang MR ni? ahaha~

Dekcik said...

haha..memang nak kene lah kan..sebab leh lak pkir nak kikis cm mane..hehe..

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers