CORETAN TERBARU NADH

Cik Pulau! Itik Kuning!

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Eh budak ni nak kena ni! Adalah nama anda. Penat tag tau! Ishhhh tasha jelaskan pada dia! Aku hangin! Hahaha senget. Anda bukan duduk kat batu bertangkup ke sayang oi?

Itik maaflah. Jangan begini. Hati tisu maknanya mudah tersentuh. Wahhhh aku buat salah ke weh? Aku banyak kerja ni. Esok nazir pak meon datang sekolah. Pujuk dalam entry sudah=P

PS: Jangan rindu aku dahlah eh! Haha

 Post by,
Miss Ran 



5 comments:

aDisH.sHidA said...

hahaha...satg minah pelangi plak dtg sebab x tag dia...merajuk lagi...

NadiRah said...

mana de tacing ler..kih3

Sunah Sakura said...

ahahahaha! comel siap buat entry!

Cik Pulau said...

aik.. sape pulak yang cakap tak tag ni miss ran..
donut pelangi tu je yg tak tertag...
err.. cik pulau kan kena tag dah..
hisshh.. jangan la camni miss ran,,
cik pulau tau lah cik pulau yang atas batu tu.. hahaha..
ni dah berlaku salah paham ni.. hiihihi..

Tasha said...

hahahaha.....lex2 MR, nnt kene darah tinggi pulak. hahaha

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers