CORETAN TERBARU NADH

Eh bukan aku je hati tisu

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Haha entry tak menahan. Ni sebab ada budak kecik merajuk sama aku yang tak best ni. Haha korang tau ke hati tisu ni apa? Hati lembut? Yup. Hati senang hancur. Yup. Lebih kuranglah. Aku belajar dari YM. Dulu aku penggemar room chat. Sekarang je berubah arah.

Kenapa namanya hati tisu? Sebab mudah sentap. Sentap pasal apa je. Termasuklah adik manis ni. Klik sini untuk adik tu. Dia memang pandai masak. Lagi-lagi donut pelangi. Sangat popular dengan donatnya. Otai pun turun padang beb. Ingat mudah ke?

Sekelip mata merajuk. Sekelip mata kena pujuk. Pantun untuk Ina. Yang lain jangan jeles eh.

Donut pelangi nama diberi
rupanya sungguh warna warni
indah berseri ciptaan hakiki
itulah Amalina chef terkini

Hah ada berani nak sambung pantun?

Post by,
Miss Ran 


2 comments:

~..Lesung Batu..~ said...

waaaaa~terus tak jadi majokkkk.heeee cumil pantun tuh.. tp ina belom layak jd chef la..=p thanx miss ran! muahhhx

forever love said...

nie ke empunya blog mis ran.. haha.. tak kenal.. nie baru kenal.. haha

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers