CORETAN TERBARU NADH

Fenomena Usop Wilcha

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Serius aku suka cerita hantu kak limah tu. Asyik terpengaruh. Dulu ada si usop berlakon zombi. Sangatlah tidak minat. Bila santai begini baru aku berdekah gelak. Walaupun agak seram tengok. Gelaklah lagi. Ya aku penakut dengan cerita je. Kalau realiti pergi mana pun sorang okey je. Malam tak seram pun. Lainlah nampak hantu. Aku lari dulu.

Usop aku admire kot. Haha sebab dia ada identiti sendiri. Tak payah nak tiru orang. Tak payah nak seksi tayang bulu dada. Ops. Dia adalah usop. Bukan senang jadi pelawak dan pelakon tapi senang ke nak jadi usop? Tak kan? Susah nak pengaruhi orang lain. Percayalah. Tabik double spring untuk usop. Hidup filem melayu. Siapa lagi nak sokong kalau bukan kita?

 Post by,
Miss Ran 

4 comments:

forever love said...

suke tgk cter melayu dari cter indon.. haha.. soley ~ soley~

Tasha said...

yup.... mmng dah lama jadi fenomena and sejak dia keluar kat ABPBH. bertambah gila rakyat Malaysia kat dia

Rafi Nilhan said...

ohyeah.. support our local.. usop wilcha memang dah english educated.. hahaa

Anonymous said...

sgt2 suke cter uh..da bkali2 nengok :)

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers