CORETAN TERBARU NADH

Kalau aku itu dia

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Segmen bro ben harap tak kena black list. Shopping punya pasal. Okey balik kepada kritik mengkritik. Aku kumpulan 3 pusingan kedua. Nak kritik ni. Mari dekat mari dekat.

Secretary dan The lady. Secretary ni aku pernah tengok kat bloglist bro ben. Tapi tak pernah singgah. Agak malas berblogwalking lately.

mrs secretary
klik header untuk ke belog tuan tanah
Komen:
Header comel dah. Cuma loading header lambat. Mungkin internet lembab.

Colour:
Agak merah mataku berpinar. Tapi okey. 

Font: 
Macam kecil dan terlalu rapat antara baris-baris. Tapi kalau baca entry pendek tak pening kalau panjang?

Entry:
3 cukup. Bagus dah. 

Kesimpulan simple dan kemas. Macam nak makan je bunga kat tepi tu=P

Ini pulak balasan dari dia: Entry beliau terhadap aku

Kritikan kedua:

Klik sini untuk ke belognya. Header tak boleh copylah. Sama kan nasib kita?

Colour: 
Mantap

Entry:
2 entry tapi okey. Loading lagi cepat. I like cerita dia. Kenal belog ini dari Cik Sunah.

Colour:
Pucat tapi background entry ada beza jadi boleh baca dengan jelas.

Font:
Okey. Suka baca.

Okey apalagi klik Entry balasan untuk aku untuk tengok komen belog aku pulak. =P

ps: Akulah penulis cerpen bersiri menggunakan nama blogger popular tu. Haha cari makan beb!
 Post by,
Miss Ran 


2 comments:

Nazrul Ashraff said...

haha...ada orang suka gak my belog upa nya.. hha..:D

sukanya sukanya.. hehe

mas saari said...

terima kasih atas kritikan!
akan cuba perbaiki walaupun tak boleh memenuhi...

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers