CORETAN TERBARU NADH

Nampak sangat tak boleh kahwin lagi

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Aku bengang asal aku pegang baby je nangis. Kenapa eh? Geram aku. Budak tu comel sangat. Of course putih melepak. Dulu pun aku pegang baby dia bukan nangis tapi berak. Aiyoo tak pasal kena basuhkan. Serius busuk. Kalah manusia yang besar. Hehe

Baby kenapa tak nak kat saya yang baik hati ni? Aku teringin nak pegang baby. Gatal tangan ni. Penat tunggu anak buah. Hehe=P
Post by,
Miss Ran 

3 comments:

kAmi dAn mEreKa said...

baby saje nak manje2,
tu yg dia nangis je tu, hehe =)

aliarosli said...

hehhehhehe,baby comellllllllll

padlie said...

laa.. tu dia suruh training la tu.. camner nak handle time nangis, time membuang..
hands-on training :)

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers