CORETAN TERBARU NADH

Bila mood ke laut

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Semua orang mempersoalkan kenapa mood mesti ke laut. Sebenarnya aku pun tak tahu nak terangkan. Yang pasti ayat tu menunjukkan aku sedang tak ada mood. Sebenarnya aku ada tugasan nak buat. Jiran dah bagi sesiap. 

Masalahnya otak tak mahu bekerjasama. Bila tak kerjasama macam ni lah jadinya. Aku terpaksa membiarkan cerpen bersiri itu seketika. Cemburu tengok orang update. Maka aku updatelah. Sementara nak siap sambungan Part 9. 

Sesiapa yang belum baca Part 8 silalah klik SINI. Oh ya aku nak ucapkan tahniah kepada jiran aku yang utama. Sebab penulisan dia dah berubah. Nampak berbeza dengan Part 2. Terima kasih jiran sebab sudi buat cerpen sama-sama. 

Ada orang kata jiran maya dengan realiti lebih kurang. Tapi aku rasa seronok ada jiran maya berbanding realiti. Aku bandingkan dengan jiran rumah sewa aku tu. Hish pentingkan diri. Tahulah dia ada kereta. Tapi itu hak dia. Kita pun menumpang je kat taman tu.

Serius tak ada mood sangat. Sebenarnya baru terjaga dari tidur. Tetiba penat sangat pulak hari ni. Tak ada buat apapun. Oh esok jangan lupa kejut aku. Nak masak sahur dan bersahur. Mood masih ada di laut. Bestnya kalau dapat lepak kat pantai sekarang. Jeles dengan cik pulau=P

8 comments:

tomatokering said...

betol3 kekadang jiran maya lg best kn .. wuwuwu ;p

Unknown said...

salam cikgu...happy blogging...

K said...

hmmmm.. take ur time~

p/s : boboi boy :P

aamalinaazman said...

hayooooo..
kenapa ke laut cucu syg...
g hamek eyh..
pastu bawa2 tido

hayoo..



p/s: boboi ckp kak ngah tade mood..huhuhu..napee?

Elly Jade said...

bila akak nak ada jiran ni.huhu

Unknown said...

seimbangkan yan gmaya dan realiti

Hafizin Jamil said...

geng cerpen.aha

Bicara Bisu said...

assalam..

hiihii ke laut ke pantai...

mmg best..ihihihi

apy blogging cgu..

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers