CORETAN TERBARU NADH

Spontaneous Thursday #5

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM

Cikgu: Tema minggu ni apa?

Semua anak murid: Hari raya.

Cikgu: Kita sambut raya apa?

Semua anak murid: Aidilfitri.

Anak murid C: Cikgu dia cakap Fahmi(nama sebenar) raya depavalli.

Cikgu: Kenapa dia sambut depavalli pula?

Anak murid C: Dia kata Fahmi hitam macam india.

Cikgu: @$%^*&;^%

Ps: Harap dia tak macam ni.

12 comments:

sergeant keroro said...

haha :P

p/s : harap dia tak macam india?

Wanz Mejuez said...

ahahaha sarkastik... >_<

JIJI YU said...

saje je kan ko wat n3 tertanye2..ekeke..konon aku suspen le tu

aiman said...

hehe.. sian fahmi.

cik pulau said...

hahaha.. kim salam kat anak murid tu yer..^^,

Qaseh dalia adelia said...

seb bek tak hitam ,lau tak terasa kiteee haha

sifu im said...

haha ni msti bdk nakal

Suhaili Sarif said...

amboi budak2 skrg..huhu

maszull said...

salam..buat kelakar jer kan iffah..

budak2 skg lain yg diajar lain plak
jawabnya...:)

mas saari said...

macam2lah budak2 ni kan?

aimie amalina said...

aiyakk

saye pon gelap =(

Alip Apai said...

ak penah buat mcm ni..zmn skolah menengah dulu.

muahahahaha:)

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers