CORETAN TERBARU NADH

Blog, saham dan neraka

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Ni gara-gara lepas post entry ada yang komen. Walaupun ada yang unfollow aku. Aku ucap terima kasih. Yelah baik korang unfollow dari blog bosan dan tak menepati jiwa korang. Aku manusia. Tak boleh nak ikutkan kehendak korang sangat. Lagi-lagi yang mintak follow balik. Kalau rajin komen, insyaallah aku pergi lawat blog korang.

Tang follow memollow tu aku usha dulu. Al maklumlah aku manusia biasa. Mesti ada minat dan kepentingan. Nak berdakwah, iman pun tak kuat lagi. Jadi aku tulis apa yang aku tahu, apa yang aku rasa. Paling penting aku tak nak mengondem orang lain.

Mari kita fikir sejenak, adakah cukup bagus diri kita untuk menghukum, mengutuk, memfitnah orang lain? Tak takut dosa ke? Tak takut api neraka yang membahang? Tak nampak ke Allah sedang perhatikan kita setiap apa yang kita buat.

Jangan sampai blog menjadi sarang pengumpulan dosa. Jangan sampai saham sekarang akan menjadi saham ke neraka kelak. Fikir-fikirkanlah. Anda siapa? Aku siapa? Kita siapa? Entah esok atau lusa kita hilang dari dunia fana ini.

 Post by,
Miss Ran 

3 comments:

aliarosli said...

pernah jugak ade yang unfollow

emmmmmmmmmmmmmmmm,tuelah

nak taip kene gak pikir

Sunah Mohammad said...

fikir positif: mungkin yang unfollow tu sebab dia da delete blog dia sendiri..hurmm..

NadiRah said...

sokong dgn kak sunah!!!
hehehe

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers