CORETAN TERBARU NADH

Ustaz, ada yang berkenan

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Haha seronok promote orang rupanya. Meh aku cerita sikit. Dia orang Kedah. Aku tahu pun dari kerani tu. Dia nak kenenkan dengan kitorang. Maaf not available. Hahaha

Jadi aku mencari pasangan hidup. Ustaz tu baiklah bagi aku. Aku tengok gaya dia ajar bebudak memang kebapaanlah. Maklumlah dah elok sangat kalau nak kahwin. Tapi dia busy. Tak sempat nak berkenalan dengan mana-mana awek. Kakak tu promotelah.

Tadi tengah makan-makan di meja guru, eceh. Dia cakap dia nak kahwin terus. Buat apa kenal lama-lama. Dia dengan cikgu lainlah. Kami muda remaja senyap jelah. Haha malu kot. Takkan nak bersoal jawab tentang cinta kat sekolah.

Dia orang kedah. Area mana aku tak pasti. Koreklah sendiri. Nombor dia aku da kot. Sebab hari tu nak tanya dia masuk kelas tak. Bebudak dah sawan ustaz tak datang. Hehe meh aku jaja nak. Pengsan ustaz nanti. Haha dia kerja kat melaka. Dekat dengan tempat belajar aku. 

Aku katalah kat akak kerani tu. Kerani ke? Gasaklah. Pergilah tempat belajar kitorang. Ramai perempuan. Melayu lagi. Erk akak tu boleh pulak jawab.

"Tak mahulah, kang ustaz tunduk muka je jalan."
"Astagfirullah al azim, astagfirullah al azim, astagfirullah al azim " 
Sengal punya akak. The best akak in the world. Suka akak tu. Tak tipu=P
 Post by,
Miss Ran 

1 comment:

aliarosli said...

hahhahahhah,nie memang betol-betol nak promote nie

hhahhahahha

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers