CORETAN TERBARU NADH

Drive laju!

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Gila lah! Bila fikir balik aku rasa macam bersyukur sebab aku masih hidup. Dahlah drive seorang diri. Takut juga. Yalah jarang drive tetiba kena drive dari Melaka sorang. Ingat ada kawan. Hurm sangat mengantuk drive kat highway rupanya. Haha

Aku da tertutup mata beberapa kali. Tapi takla tidur. Haha serius cuak. Tetiba dah gerak ke lane lain. Selamat sikit je gerak. Bila baca berita aku bersyukur sangat. Aku drive bagai nak gila lajunya pasal mengantuk. Balik rumah punya pasal. 150KM/J haha. Aku takut. Main potong-potong. 

Sesiapa tengok aku drive kompom tak bagi aku drive lagi. Syukur aku masih hidup. Tu je aku nak bagitau. Lain kali drive elok-elok. Masih ramai yang sayang. Betul? Aku pun tak nak matoi accident. Ngeri!

 Post by,
Miss Ran 

No comments:

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers