CORETAN TERBARU NADH

Kehilanganku terjawab

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Rahsia aku menghilang hampir sehari. Tapi syukur ada jugak yang menjenguk blog aku ni. Hehe mekasih ya kawan-kawan. Atas dasar tanggungjawab kepada anak bangsa. Aku menghilang ke arah kebaikan. Aku menunaikan tanggungjawab di sekolah tadi. Memandangkan ada seminggu je lagi aku berseronok di sekolah tu. Aku pun menjoinkan diri dengan kem solat.

Best ajar orang solat tapi aku takut ayat aku ajar tak sama dengan ayat dalam buku. Yelah kena pandukan dengan buku. Ada cikgu tu sampai tersalah sebut niat untuk subuh dan asar. Dua-dua ada beza kan? Tu yang selalu solat pun boleh tersalah. Kita kan manusia. Selalu buat kat diri kita. Tapi bila ajar. Ini fail. Patut suruh ustaz dan ustazah ajar. Sebutan lebih jelas.

Bukan mempersoalkan cikgu biasa. Cuma agama kita tak boleh buat main. Walaupun niat wuduk. Sekali salah, dia ingat samapi bila-bila. Saham ke kita kan? Aku takut bila berdepan dengan hal ini. Jadi sampai 10.30pagi je kami handle. Lepas tu pass kat seorang ustaz muda ni.

 Ala-ala Ustaz Amirul. Siapa nak? Dia sedang mencari. Umur 26. Haha promote. Sebab kat sekolah tu ada seorang cikgu, mulut longkang. Dia je single. Aku tak naklah ustaz tu dengan dia. Jahat tak? Haha ada yang nak? Dia kata nak tak nak tunang nak nikah terus. Wajib kahwin dah ni. =P

 Post by,
Miss Ran 


2 comments:

eyida said...

xpe menghilang sekejap utk kebaikan...
teruskan..:)
wahh..promote ustaz pulak..:)

aliarosli said...

hahhhahahha

nak nak nak

cakap ngan die nak

hahhahhahhaa,aduish

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers