CORETAN TERBARU NADH

Korang ada bakat?

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Apa itu bakat? Pergi cari kamus. Aku kadang-kadang terfikir apakah bakat yang ada kat aku. Menulis tulisan kalah cakar ayam. Melukis kalah kanak-kanak prasekolah tu. Mewarna haram tak pandai. Jadi apa yang aku berbakat? Jadi cikgu? Lecterur komen aku kurang yakin masa mengajar. Cuak kot. Tapi hairanlah. 

Apalah bakat aku ni? Penat fikir weh. Susah aku nak terjah diri aku sendiri. Apa aku minat, apa bakat aku. Multiple intelegence yang ada pada aku apa? Semua buat aku hairan. Takkan tak ada bakat langsung? Aku bukan orang seni. Aku bukan orang sejarah. Aku bukan sesiapa. Aku cuma aku=(
 Post by,
Miss Ran 

1 comment:

apdm said...

salam

kerana bakat kita ada blog =)

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers