CORETAN TERBARU NADH

Aku suka!

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Suka baca novel. So sweet.

Suka baca komik. Oh romantik.

Suka baca blog zackzuhairi sebab ayat dia buat tak tidur malam. Lagi-lagi yang video tu.

Suka benda yang romantik. Normal kan?

Suka lelaki penyayang. "Tak apa. Selagi saya ada awak takkan dalam bahaya,"

Suka yang indah. "Cantikkan netbook tu. Pink je,"

Suka kata-kata puitis. Muka legend tapi hati tisu maa...

Suka lelaki sempoi tapi tetttt.

Suka orang belanja lagi-lagi masa makan. Nyummi.

Suka baca blog budak tu sebab asyik buat aku tersenyum je.

Suka hati akulah nak suka ke tak. Haha=P

9 comments:

Sunah Sakura said...

tak suka... penatttttt... nak tido lah camniiii~~~~~~~~~

mas saari said...

hehehehee...suka jugaklah!

matakail said...

jom jd follower balik boleh ? http://pancingarateam.blogspot.com .t

Meck said...

hi singgah penulis novel!

sergeant keroro said...

suka jambu~~~ haha

ului tapai kakai XD


p/s : suka miss ran *larikkkkk

cik pulau said...

suka jugak..tapi..
tapi...

takde papelah...
hahaha..:P

fathiahRAIHANA said...

hee , baru jejak sini .
salam pekenalan :D

aimie amalina said...

suke bile org suke kite..heee..camat kenalan =)

! Encik Nakal ! said...

Assalammualaikum w.b.t.X salah kalau menyukai sesuatu benda@perkara.yang penting jangan terlebih suka,sebab setiap sesuatu yang kita suka,pasti akan meninggalkan kita

renungkah lah...

P/s : terkesima disini,hahahaha

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers