CORETAN TERBARU NADH

Penghargaan bergolek

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Aku belajar dari budak nama Aimie. Blogger tegar meninggalkan komen kat entry-entry aku. Dia kata nangis guling-guling. Aku guna golek-golek pulak. Saja bagi tajuk merepek. Korang pun tengah lapar kan? Kesian=P
Klik untuk yang ada masalah mata wakaka
Aku bukan nak mengada tapi nak menggedik. Ni buat kali pertama aku menayangkan top 6 blog yang selalu aku terjah. Kenapa 6? Sebabnya dua website tu wajib aku bukak tiap hari. Haha apalagi jom printscreen benda macam ni. Haha seronok pulak bagi penghargaan kat orang macam ni=)

Yang lain bukan tak melawat. Cuma mereka yang asyik ada kat thumbnails ni. Salah aku ke? Kadang aku takut jugak nak reveal. Kang ada yang kecik hati. Tapi tak apa. Korang punya blog pun aku suka jugak. Kalau ada top 50 lama dah aku campakkan link blog korang tu=)

Apalagi? Jomlah kita printscreen dan update siapa yang bertahkta di hati korang selama ni. Nak bagi backlink ke? Tak payahlah. Semua dah popular kan. Cepat korang. Bila lagi nak hargai orang yang korang suka baca entry dia=)

ps: Perasan tak hujung perenggan ada smiley.

9 comments:

aDisH.sHidA said...

itu bukan smile tapi dah gelak guling kalau ikon ym

x de dlm senarai gak haha

K said...

hehe, malu lah nak tunjuk. sebab masuk ikut bloglist. jadi xde thumbnail :P

p/s : terharu ni >.,<

Elly Jade said...

akak x popular..xde backlink ke.hehe
waaaa terharu akak...
tersenarai gaks dalam top 6 nie.hehe
thanx iffah singgah blog picisan akak.hehe

Sunah Sakura said...

oh mai pengsannnnn!

Cik Pulau said...

hahaha.. terguling jugak ni..'
hishh..apsal blog ai takde ni..

lalala~

Luqeem™ said...

klu bukan dr blog, nak kena printscreen gak ke? hehe

fRaMe+LenSeS said...

backlink kaih page ijau tu. (tak poplar)

aamalinaazman said...

gagagagagagagag
*maluuuuuuuuuuu*
kikiki
hahahah..okeh...sekarang dah lebih dri guleng2..
nak gulung2 kan badan plak..kiki
tanx cek iffah! =))

Unknown said...

muahaha..aku rasa macam riak sikit..wakaaka..ni2..camne ko wat cam tu..ko gune gugel kerom ek

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers