CORETAN TERBARU NADH

Tetiba rindu

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Sejak berumah tangga ni kan. Asyil rindu je. Rindu kat orang lama. Erk apa yang aku merepek ni. Taklah. Bukan-bukan. Saya single dan muda lagi=P Haha

Tak. Aku sejak duduk luar aka rumah sewa yang jauh dari tesco, melaka sentral, mydin bazaar, JJ. Aku jadi rindu duduk asrama. Kat sana semua dekat. Dekat dengan masjid Al Azim. Padahal tak sampai 2 minggu duduk luar.

Oh yang penting aku rindu lagu rasmi IPG. Korang tahukan aku belajar kat IPG mana? Erk tak tahu jangan tanya. IPG seluruh Malaysia menyanyi lagu yang sama. Jadi yang belajar kat IPG tahulah nyanyi.

Itulah manusia! Tak pernah nak puas. Bila dah kehilangan baru nak tercari-cari. Bila ada kat asrama merungut nak duduk luar. Dah duduk luar bising pergi mana-mana jauh. Hurmmm manusia-manusia. Akulah orangnya tu.

Ps: Buat rutin harian. Sesiapa nak ajak dating ajaklah awal-awal. Jadual padat. Wakaka=P

5 comments:

fRaMe+LenSeS said...

ambooih.. merindu dia ye.. :P

Hafizin Jamil said...

jom la..nk ajak datim ni..hahaha

Unknown said...

aku tak tau pon

Sunah Sakura said...

tak tau gak...

Rawkzell said...

hai cikgu :D

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers