CORETAN TERBARU NADH

BroFramestone bertanya dan aku ingin mengubah masa silamku

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Aku bila bukak blog bro tak terfikir apa-apa. Otak blank. Lima minit merenung. Baru aku fikir. Ada sesuatu yang aku sesalkan hingga ke hari ni. Dan aku amat menyesal. Itulah satu-satu benda yang aku akan ubah jika aku kembali pada umur 17 tahun. Sekarang sudah tua. Huhu

Erm kena cerita ke? Macam mengaibkan pulak. Yang aku nak share bila darah muda semua nak cuba. Semua rasa best je. Lupa dosa segala. Aku kadang bila terfikir semua benda tu buat aku takut. Adakah aku benar-benar telah berubah?

Kisah tu terlalu pahit untuk di kenang. Dosa terhimpun hanya kerana keseronokan sementara. Aku sungguh menyesal. Jangan terjebak dengan cinta. Lebih-lebih lagi masa muda. Takut korang menyesal sampai bila-bila. Cinta akan datang. Cuma tak tahu bila. Tak payah asyik sangat cinta buatan syaitan. 

ps: Terpanjang pulak. Sedih bila kenangkan=(

4 comments:

K said...

huhu, nak tahu T.T

p/s : ape ni? ce cter ce cter XD

syazrinakuya said...

me too..same boat.^.^

Bro Framestone said...

nak tahu,

ok ape pada umur 17...

remaja kan time tue... siapa2 pun ade kisah mereka sendiri kan :)

aamalinaazman said...

~ apekah? hee, x pe..dh berlalukan ~ =)

janngan dicari cinta, nnti ia akan hilang =)

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers