CORETAN TERBARU NADH

Entry yang ke 13 hari ini

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Okey yang ke 13. Aku nak stop. Mengantuk. Tidur itu penting. Yelah esok nak jadi Fasi. Ajar solat. Risau salah ajar. Selamat ada buku panduan. Bukan apa. Kadang-kadang sampai ke tua kita dengan tabiat solat yang aneh. Walaupun tak dosa tapi kang orang pelik. Apasal budak ni solat lain macam je. Ah sudah!

Nah senarai entry aku untuk hari ini saje. Boleh terjah satu-satu.


Apalagi terjahlah. Penat aku menaip seharian ni. No kopi teh okay. Mengantuk. Selamat malam semua rakan alam maya mahupun realiti. Maafkan kekhilafan aku=)

 Post by,
Miss Ran 

3 comments:

Sunah Mohammad said...

tu dia..banyaknye entry sehari..marketing ok?

deeya said...

rajin betol miss ran nie update entry .. dah3 !! pasnie ta bley layan belog salu . nanti sakit kang :)

Chegu Zubir said...

hai MR..hehehe

jom klik
Peserta Terakhir Segmen Review Bersama Chegu Zubir

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers