CORETAN TERBARU NADH

Kenapa orang kita cintai tak menganggap kita ada

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Panjang soalannya ni. Aku kaji keyword tadi. Tengah ak ada idea tu jelah kerja aku. Sambil belek-belek duit Nuff tak berkembang pun. Haha tak kisahlah tu.

Balik pada tajuk. Kenapa?

Jawapan aku senang je sebab kita yang cintakan dia. Bukan dia. Selalunya bila kita cintakan dia. Kita akan cuba yang terbaik supaya dia nampak kita wujud. Kita nak dia rasa special bila dengan kita. Kita cuba yang terbaik utnuk dia.

Sebab kita cintakan dia. Cara nak orang cintakan kita balik mungkin dengan cara itu. Tapi ingat cinta tak boleh paksa. Kalau betul kita cintakan dia eloklah kita bebaskan dia. Biarkan dia bebas memilih. Siapa yang terbaik untuk diri dia.

Selalu ada orang mengatakan carilah orang yang mencintai kita dan jangan cari orang yang kita cinta, Sebab satu hari nanti orang yang kita cinta akan pergi kepada orang yang dia cinta. Jadi fikirkan. Fikirkan yang mana baik untuk diri anda.

Korang tak suka ke kena layan macam puteri dengan suami yang mencintai korang? 

6 comments:

Hizami Li said...

betul2.
:)
setuju.

K O R I E said...

selalunya cinta 3 segi yang berlaku..

kita pergi dekat org yg mencintai kita..

tapi kalau kita x cintai dia.. bukankah suatu hari nanti kita yg mengkhianati cinta yg diberi itu sebab kita mencintai orang lain..

cm ne tu?

Unknown said...

cinta cinta dan cinta

Cik Pulau said...

cintai lelaki yang bergelar suami..^^,

Meck said...

saya single lagi

K said...

hehe, betul tu.. XD

p/s : bercint lah denga alien, baru ada thrill :P

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers