CORETAN TERBARU NADH

Perangi rasa

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Malam ni susah aku nak tidur. Tak tahu kenapa. Lagu ni menceritakan rasa aku yang berbaur kala ini. Tolonglah jangan diuji hati yang lemah ini=(

Aku tak kuat...

10 comments:

NasZ said...

sabar k? jangan difikirkan sangat..

jemput ke blog saya ye?

MOHD NASER.com

H.J said...

amir ukay ada pesan : tabahkan hati yer,,!!

sergeant keroro said...

rock kapak malam-malam, jiwang!!

p/s : layan jugak, hehe XD

Isteri Encek Bard said...

wahhh jiwang dipagi hari nie

Sunah Sakura said...

err..takleh nak main la pulak video.. huhuhu.. kat lab.. =.=

fRaMe+LenSeS said...

oihhh.. jejiwangan plak jiran nadh ni. ce cite.. ce cite..

syahira ariff said...

perhhhh
layannnnn lgu

cik pulau said...

nape ni yunk???

jangan sedey2 yer..
ai kan ada...^^,

Jer ... said...

tabah tabah tabah la ... :)

saiazuan said...

jom karaoke, kasi kuat hati :D

atwr #4 on release
http://eleventx.blogspot.com/2011/07/atwr-comic-4-budak-budak.html

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers