CORETAN TERBARU NADH

Cinta, Tunang, Putus, Perang

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Itulah yang aku dapat simpulkan melalui kisah percintaan pemain bola sepak Malaysia. Yang aku kenal dia sorang sebab dia penuh dengan gosip.

Aku malas komen lebih. Kang ada yang saman pulak. Yang aku nak bagitau inilah realiti kehidupan. Kita bahagia adakala kita menderita. Bila kita sihat tak mustahil kita akan sakit.

Jadi ambil ini sebagai pengajaran. Jangan jadikan blog atau mana-mana media untuk jaja kisah cinta kita. Serius. Selamat blog aku tak ada cerita pasal cinta-cinta sayang-sayang jiwang-jiwang siap gambar-gambar.

Jadi apa yang penting. Teruskan hidup. Yang lepas biarlah lepas. Antara mereka biarlah mereka yang selesaikan. Cuba kalau kita punya masalah disebarkan. Tak malu ke? Er aku malas nak share link kisah KFCM putuskan tunang dan kisah Elia menjawab persoalan putus tunang.

Korang carilah sendiri. Yang penting hati kita kena kuat. Kalau dah sayang, berkali-kali ombak bah pantai pun cinta tu masih kukuh. Percayalah!

5 comments:

Unknown said...

antara hikmah sembunyikan khitbah

fRaMe+LenSeS said...

ta berani nak komen. kekadang media tu yang melebih.

K said...

setuju dengan jiji. sorok2 sudaa :P

Unknown said...

jdikan kisah dorg sbgi pngajarn wt kite.. huhuhuhu

Sunah Sakura said...

kesian diorang...huhuhu...

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers